Prace zrealizowane w okresie od 16.01.2017r. do 21.01.2017r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca prowadził prace związane z projektowaniem:
I. Dokumenty Wykonawcy w trakcie opracowywania oraz weryfikacji:
1) Dokument Wykonawcy nr 9 - Materiały do wniosku o dodatkową decyzję/ decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z raportem.
Został wyznaczony nowy termin załatwienia sprawy przez RDOŚ do dnia 05.02.2017 r.
2) Dokument Wykonawcy nr 13 - Plan Działań Ratowniczych
Dnia 19.01.2017 r. Wykonawca przekazał dokument do zatwierdzenia przez Komendę Powiatową Straży Pożarnej.
3) Dokument Wykonawcy nr 15 - Projekt Wykonawczy wraz z wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi
a) branża drogowa
b) branża mostowa
c) pozostałe branże
4) Dokument Wykonawy nr 26 - Koncepcja wdrażania zmian w zakresie czasowych organizacji ruchu planowanych do wprowadzenia w ramach budowy.